FACTORS AFFECTING PERCEIVED SATISFACTION WITH FACEBOOK IN EDUCATION |
ผู้วิจัยหลัก |
30,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Positively Affecting Intention to Purchase of Online Clothing Shoppers |
ผู้วิจัยหลัก |
60,000.00 / 60,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Positively Predicting E-Learning Effectiveness by Using Facebook in Higher Education |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 190,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าร้านกาแฟ A ในเขตพระนครศรีอยุธยา |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
E- Learning Effectiveness Through The Use of Line Chat Application |
ผู้วิจัยหลัก |
70,000.00 / 70,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
AN EMPIRICAL STUDY OF THE IMPACT OF SELF-REGULATION AND COMPULSIVITY TOWARDS SMARTPHONE ADDICTION |
ผู้วิจัยร่วม |
20,000.00 / 80,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์และอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้ออาหารฟาสต์ฟู้ดของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Effect of Digital Literacy on Learning in Higher Education
|
ผู้วิจัยหลัก |
68,000.00 / 188,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE FACTORS AFFECTING PURCHASE INTENTION OF FASHION ACCESSORIES THROUGH INSTAGRAM |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 130,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Influencing Purchase Attractiveness of Online Fashion Buyers in Thailand |
ผู้วิจัยหลัก |
30,000.00 / 30,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Affecting Shopping Online Behaviors of Gen Y |
ผู้วิจัยหลัก |
50,000.00 / 50,000.00 ฿ |
|
ช้ากว่ากำหนด |
E-store Attribute Importance Dimensions, Shopping Enjoyment, and Purchase Intention: An Examination of Lazada Website |
ผู้วิจัยร่วม |
18,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Influence of Online Reviews on Trust in Social Networking Site |
ผู้วิจัยหลัก |
65,000.00 / 65,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Affecting Intention of Online Fashion Consumption of Gen Z during Covid-19 Pandemic |
ผู้วิจัยหลัก |
30,000.00 / 60,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของผู้ประกอบการร้านขายยาที่มีต่อบริษัทผลิตและจัดจำหน่ายเวชภัณฑ์ยา กรณีศึกษา: บริษัท ที.แมน ฟาร์มา จำกัด |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อซ้ำของลูกค้า FN FACTORY OUTLET |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Affecting Frugal Shopping Behavior of Online Fashion Consumption of Gen Z |
ผู้วิจัยหลัก |
30,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Potential Online Fashion Buyers of Gen Z in Thailand |
ผู้วิจัยหลัก |
20,000.00 / 40,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE POSITIVE IMPACT OF INFORMATION QUALITY, WORD-OF-MOUTH INTENTIONS, AND TRUST TOWARDS CUSTOMER SATISFACTION OF MOBILE BANKING SERVICES OF BANK C IN THAILAND |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 132,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อรถยนต์ของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร
|
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
EXPLORING STUDENTS’ E-LEARNING EFFECTIVENESS THROUGH THE USE OF LINE CHAT APPLICATION |
ผู้วิจัยหลัก |
17,000.00 / 68,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTION: A CASE STUDY OF THE HOTEL CHAIN A IN BANGKOK |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 252,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตั้งใจซื้อซ้ำเวชภัณฑ์ยาที่ผลิตภายในประเทศไทยของสถานพยาบาล
ประเภทคลินิกและโรงพยาบาล
|
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTION: A CASE STUDY OF THE HOTEL CHAIN A IN BANGKOK |
ผู้วิจัยหลัก |
132,500.00 / 252,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |