FACTORS AFFECTING PERCEIVED SATISFACTION WITH FACEBOOK IN EDUCATION |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Affecting Frugal Shopping Behavior of Online Fashion Consumption of Gen Z |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าผ่านทางแอพพลิเคชั่นอินสตาแกรม
ของผู้บริโภคที่เป็นผู้หญิงในเขตกรุงเทพมหานคร
|
ผู้วิจัยร่วม |
20,000.00 / 40,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Effect of Digital Literacy on Learning in Higher Education
|
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 188,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTION: A CASE STUDY OF THE HOTEL CHAIN A IN BANGKOK |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 252,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
การศึกษาปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตั้งใจซื้อสินค้าออร์แกนิคร้านค้า A ของผู้บริโภคในจังหวัดปทุมธานี |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Affecting Intention of Online Fashion Consumption of Gen Z during Covid-19 Pandemic |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 60,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
E-store Attribute Importance Dimensions, Shopping Enjoyment, and Purchase Intention: An Examination of Lazada Website |
ผู้วิจัยร่วม |
18,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อแผ่นฟิล์มถนอมอาหาร B ในเขตกรุงเทพมหานคร |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 0.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Positively Predicting E-Learning Effectiveness by Using Facebook in Higher Education |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 190,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |