E-store Attribute Importance Dimensions, Shopping Enjoyment, and Purchase Intention: An Examination of Lazada Website |
ผู้วิจัยหลัก |
18,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The effect of customer orientation on customer satisfaction and purchase intention: a case study of automobile service in India |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 60,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Effect of Retail Service Quality on Perceived Value, Customer Satisfaction, and Repurchase Intention: A Case Study of the Cosmetic Shop in Thailand” |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Effect of Digital Literacy on Learning in Higher Education
|
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 188,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Antecedents of Employee Intention to Stay : A Case Study of a Communication Technology Company in China |
ผู้วิจัยร่วม |
22,500.00 / 67,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
E-Recruitment Adoption Among Chinese Job Seeker |
ผู้วิจัยหลัก |
60,000.00 / 60,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Turnover intent of new workers: social exchange perspectives |
ผู้วิจัยหลัก |
35,000.00 / 35,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE POSITIVE IMPACT OF INFORMATION QUALITY, WORD-OF-MOUTH INTENTIONS, AND TRUST TOWARDS CUSTOMER SATISFACTION OF MOBILE BANKING SERVICES OF BANK C IN THAILAND |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 132,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Effect of Personality Traits on Job Satisfaction: A Case Study of Employees in the Ministry of Information and National Guidance in Somali |
ผู้วิจัยหลัก |
10,500.00 / 42,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Positively Predicting E-Learning Effectiveness by Using Facebook in Higher Education |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 190,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Relationships between Transformational Leadership, Job Motivation, and Employee Commitment: A Case Study of a Logistics Company in Thailand |
ผู้วิจัยร่วม |
20,000.00 / 80,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Testing the stress‐strain‐outcome model in Philippines‐based call centers |
ผู้วิจัยหลัก |
10,000.00 / 30,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Affecting Customer Satisfaction and Customer loyalty: A Case Study of a Domestic Airline in Nigeria |
ผู้วิจัยร่วม |
22,500.00 / 67,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
AN EMPIRICAL STUDY OF THE IMPACT OF SELF-REGULATION AND COMPULSIVITY TOWARDS SMARTPHONE ADDICTION |
ผู้วิจัยร่วม |
20,000.00 / 80,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Impact of Employee Engagement and Employee Empowerment on
Job Motivation and Employee Performance: A Case Study of a Textile Company in Nigeria.
|
ผู้วิจัยร่วม |
17,500.00 / 52,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Impact of Service Quality and Brand Image on Customer Satisfaction and Customer Loyalty: A Case Study of a Public Road Transport Company in Nigeria |
ผู้วิจัยร่วม |
17,500.00 / 52,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The impact of organizational justice and employee engagement on nurses' job satisfaction and intention to stay: a case study of a public hospital in Thailand |
ผู้วิจัยร่วม |
0.00 / 22,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTION: A CASE STUDY OF THE HOTEL CHAIN A IN BANGKOK |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 252,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Antecedents and Consequences of Emotional Dissonance among Call Center Agents |
ผู้วิจัยหลัก |
65,000.00 / 65,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The impact of customer orientation, service quality, and organization reputation: A case study of a bank in China. |
ผู้วิจัยร่วม |
25,000.00 / 50,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |