STUDENTS’ GOOGLE DRIVE INTENDED USAGE:
A CASE STUDY OF MATHEMATICS COURSES AT BANGKOK UNIVERSITY
|
ผู้วิจัยร่วม |
25,000.00 / 75,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Effect of Digital Literacy on Learning in Higher Education
|
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 188,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
The Impact of Technology Acceptance on Employees' Satisfaction and Performance: A Case Study of a TV Home Shopping Company in Thailand |
ผู้วิจัยร่วม |
7,500.00 / 15,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
การศึกษาอิทธิพลของปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจเข้าเรียนในสถาบันสอนภาษาจีนของผู้ปกครองและบุตรหลาน: กรณีศึกษา โรงเรียนฮัลโหล หนีห่าว |
ผู้วิจัยร่วม |
25,000.00 / 50,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
THE FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTION: A CASE STUDY OF THE HOTEL CHAIN A IN BANGKOK |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 252,500.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Impact of Employee Motivation on Job Commitment and Job Performance: A Case Study of Hospitality Industry in Nepal |
ผู้วิจัยร่วม |
18,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
E-store Attribute Importance Dimensions, Shopping Enjoyment, and Purchase Intention: An Examination of Lazada Website |
ผู้วิจัยร่วม |
18,000.00 / 90,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |
Factors Positively Predicting E-Learning Effectiveness by Using Facebook in Higher Education |
ผู้วิจัยร่วม |
30,000.00 / 190,000.00 ฿ |
|
เสร็จสิ้น |