สรุปงานวิจัยปีการศึกษา 2562

สาขาวิชาการตลาด (1 มิถุนายน 2562 ถึง 31 พฤษภาคม 2563)

จำนวนชิ้นงานวิจัย

บทความวิจัย : 0 ชิ้น
บทความวิชาการ : 0 ชิ้น
การนำเสนอ : 0 ชิ้น

ความสำเร็จของงานวิจัย

6 งานวิจัย

งานวิจัย

หัวข้องานวิจัย บุคลากร สถานะ
The Effect of Employee Motivation on Job Satisfaction and Job Performance: A Case Study of Travel Agents Guangxi, The People’s Republic of China อาจารย์ศศิธร สุวรรณดี เสร็จสิ้น
Do we follow the crowd on social media? Experimental evidence on consumer attitudes in the contexts of NeWOM and firm crisis response อาจารย์ศศิธร สุวรรณดี เสร็จสิ้น
The impact of customer orientation, service quality, and organization reputation: A case study of a bank in China. อาจารย์ศศิธร สุวรรณดี เสร็จสิ้น
The Study of Employee Engagement Antecedents and The Effect on Employee Commitment: A Case Study of a Telecommunication Company in The People’s Republic of China. อาจารย์ศศิธร สุวรรณดี เสร็จสิ้น
The impact of perceived organizational justice on perceived organizational support and employee commitment: a case study of road transportation companies in China. อาจารย์ศศิธร สุวรรณดี เสร็จสิ้น
Influence of Service Quality on Customer Satisfaction and Purchase Intention in the Hotels of Nepal อาจารย์ศศิธร สุวรรณดี เสร็จสิ้น

บทความวิชาการ

หัวข้อบทความวิชาการ
-

อมรม

รายการอมรม ผู้เข้าร่วม งบประมาณ จำนวนชั่วโมง เอกสารอบรม
- - - - -
งบประมาณทั้งหมด

106,000.00฿

6 วิจัย
งบภายใน

106,000.00฿

6 วิจัย
งบภายนอก

0.00฿

0 วิจัย

สถิติย้อนหลัง 5 ปี (2558 - 2562)

ชื่อ จำนวนงานวิจัย จำนวนเข้าอบรม
อาจารย์ศศิธร สุวรรณดี 20 ชิ้นงาน 0 ครั้ง
อาจารย์เพ็ญจุรี คันธวงศ์ 10 ชิ้นงาน 0 ครั้ง