Factors Affecting the Success Decision to Purchase Thai Franchise Businesses Management of Customers Interested in Becoming Entrepreneurs: The Study of a Causal Relationship Trade Model.
Factors Affecting the Success Decision to Purchase Thai Franchise Businesses Management of Customers Interested in Becoming Entrepreneurs: The Study of a Causal Relationship Trade Model.
ข้อมูลวิจัย |
วันที่เริ่มงานวิจัย |
1 กันยายน 2561 |
ระยะเวลาที่คาดว่าจะเสร็จ |
31 ธันวาคม 2561 |
ระยะเวลาเสร็จสิ้น |
24 ธันวาคม 2561 |
ความก้าวหน้า |
100 % |
ประเภทการวิจัย |
การวิจัยพื้นฐาน (Basic Research) |
แหล่งเงินทุน |
มหาวิทยาลัยเกษมบัณฑิต |
ปีงบประมาณ |
พ.ศ. 2561 |
สาขาวิชาที่ทำวิจัย |
วิทยาศาสตร์กายภาพและคณิตศาสตร์ |
การตีพิมพ์ & นำเสนอ |
บทความ |
ไม่มีการตีพิมพ์ |
การนำเสนอ |
มีการนำเสนอ |