Socialization and Impulse Buying of Young Adults in S-Commerce:
Mediating Roles of Hedonic Browsing and Upward Social Comparison
Socialization and Impulse Buying of Young Adults in S-Commerce:
Mediating Roles of Hedonic Browsing and Upward Social Comparison
ข้อมูลการนำเสนอ | ||
---|---|---|
ระดับ | นานาชาติ | |
ชื่อวารสาร | ABAC Journal | |
รายละเอียดวารสาร | 44(3), 64-84. | |
URL อ้างอิง | ||
Impact Factor | 1.0 | |
TCI กลุ่มที่ | scopus | |
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ | 2024 | |
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ | - | |
ระดับคุณภาพ | 1.0 | |
ไฟล์เอกสาร | คลิกเพื่ออ่าน |