Socialization and Impulse Buying of Young Adults in S-Commerce:
Mediating Roles of Hedonic Browsing and Upward Social Comparison
Socialization and Impulse Buying of Young Adults in S-Commerce:
Mediating Roles of Hedonic Browsing and Upward Social Comparison
| ข้อมูลการนำเสนอ | ||
|---|---|---|
| ระดับ | นานาชาติ | |
| ชื่อวารสาร | ABAC Journal | |
| รายละเอียดวารสาร | 44(3), 64-84. | |
| URL อ้างอิง | ||
| Impact Factor | 1.0 | |
| TCI กลุ่มที่ | scopus | |
| ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ | 2024 | |
| เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ | - | |
| ระดับคุณภาพ | 1.0 | |
| ไฟล์เอกสาร | คลิกเพื่ออ่าน | |