The Relationship of Service Quality, Brand Reputation, Customer Satisfaction, and Customer Commitment: A Case Study of A Fast-Food Outlet in Nigeria
The Relationship of Service Quality, Brand Reputation, Customer Satisfaction, and Customer Commitment: A Case Study of A Fast-Food Outlet in Nigeria
| ข้อมูลการนำเสนอ |
| ระดับ |
ระดับชาติ
|
| ชื่อวารสาร |
Academic Journal Phranakhon Rajabhat University |
| รายละเอียดวารสาร |
ปีที่ 15 ฉบับที่ 2 เดือนกรกฎาคม-ธันวาคม 2567 หมายเลข ISSN : 3027-7949 (Online), 88-104 ( |
| URL อ้างอิง |
|
| Impact Factor |
0.6 |
| TCI กลุ่มที่ |
2 |
| ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2024 |
| เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
| ระดับคุณภาพ |
0.6 |
| ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|