The Relationship of Service Quality, Brand Reputation, Customer Satisfaction, and Customer Commitment: A Case Study of A Fast-Food Outlet in Nigeria
The Relationship of Service Quality, Brand Reputation, Customer Satisfaction, and Customer Commitment: A Case Study of A Fast-Food Outlet in Nigeria


ข้อมูลการนำเสนอ
ระดับ ระดับชาติ
ชื่อวารสาร Academic Journal Phranakhon Rajabhat University
รายละเอียดวารสาร ปีที่ 15 ฉบับที่ 2 เดือนกรกฎาคม-ธันวาคม 2567 หมายเลข ISSN : 3027-7949 (Online), 88-104 (
URL อ้างอิง
Impact Factor 0.6
TCI กลุ่มที่ 2
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ 2024
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ -
ระดับคุณภาพ 0.6
ไฟล์เอกสาร คลิกเพื่ออ่าน