The Relationship of Service Quality, Brand Reputation, Customer Satisfaction, and Customer Commitment: A Case Study of A Fast-Food Outlet in Nigeria
The Relationship of Service Quality, Brand Reputation, Customer Satisfaction, and Customer Commitment: A Case Study of A Fast-Food Outlet in Nigeria
ข้อมูลการนำเสนอ |
ระดับ |
ระดับชาติ
|
ชื่อวารสาร |
Academic Journal Phranakhon Rajabhat University |
รายละเอียดวารสาร |
ปีที่ 15 ฉบับที่ 2 เดือนกรกฎาคม-ธันวาคม 2567 หมายเลข ISSN : 3027-7949 (Online), 88-104 ( |
URL อ้างอิง |
|
Impact Factor |
0.6 |
TCI กลุ่มที่ |
2 |
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2024 |
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
ระดับคุณภาพ |
0.6 |
ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|