Negative Antecedents of Affective Commitment of Filipino Call Center Employees:
The Mediating Role of Leader-Member Exchange
Negative Antecedents of Affective Commitment of Filipino Call Center Employees:
The Mediating Role of Leader-Member Exchange
ข้อมูลการนำเสนอ |
ระดับ |
นานาชาติ
|
ชื่อวารสาร |
Asia Pacific Journal of Social and Behavioral Sciences |
รายละเอียดวารสาร |
Vol 19 (2021) P.31-52 |
URL อ้างอิง |
|
Impact Factor |
0.6 |
TCI กลุ่มที่ |
2 |
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2021 |
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
ระดับคุณภาพ |
0.6 |
ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|