Negative Antecedents of Affective Commitment of Filipino Call Center Employees:
The Mediating Role of Leader-Member Exchange
Negative Antecedents of Affective Commitment of Filipino Call Center Employees:
The Mediating Role of Leader-Member Exchange
| ข้อมูลการนำเสนอ |
| ระดับ |
นานาชาติ
|
| ชื่อวารสาร |
Asia Pacific Journal of Social and Behavioral Sciences |
| รายละเอียดวารสาร |
Vol 19 (2021) P.31-52 |
| URL อ้างอิง |
|
| Impact Factor |
0.6 |
| TCI กลุ่มที่ |
2 |
| ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2021 |
| เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
| ระดับคุณภาพ |
0.6 |
| ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|