Young adults’ perceived social isolation and e-impulse buying on social commerce platforms: linking roles of perceived stress and hedonic browsing
Young adults’ perceived social isolation and e-impulse buying on social commerce platforms: linking roles of perceived stress and hedonic browsing
ข้อมูลการนำเสนอ |
ระดับ |
นานาชาติ
|
ชื่อวารสาร |
Young Consumers |
รายละเอียดวารสาร |
https://doi.org/10.1108/YC-11-2023-1910 |
URL อ้างอิง |
https://doi.org/10.1108/YC-11-2023-1910
|
Impact Factor |
1 |
TCI กลุ่มที่ |
- |
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2023 |
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
ระดับคุณภาพ |
1.0 |
ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|