The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France
The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France
| ข้อมูลการนำเสนอ |
| ระดับ |
นานาชาติ
|
| ชื่อวารสาร |
40,000 คนละ 10,000 BBA – 20,000 Journal of Internet Commerce Published online: 19 Mar 2025 Taylor & Francis online |
| รายละเอียดวารสาร |
Published online: 19 Mar 2025 |
| URL อ้างอิง |
|
| Impact Factor |
1.0 |
| TCI กลุ่มที่ |
scopus |
| ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2024 |
| เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
| ระดับคุณภาพ |
1.0 |
| ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|