The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France
The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France


ข้อมูลการนำเสนอ
ระดับ นานาชาติ
ชื่อวารสาร 40,000 คนละ 10,000 BBA – 20,000 Journal of Internet Commerce Published online: 19 Mar 2025 Taylor & Francis online
รายละเอียดวารสาร Published online: 19 Mar 2025
URL อ้างอิง
Impact Factor 1.0
TCI กลุ่มที่ scopus
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ 2024
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ -
ระดับคุณภาพ 1.0
ไฟล์เอกสาร คลิกเพื่ออ่าน