The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France
The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France
ข้อมูลการนำเสนอ |
ระดับ |
นานาชาติ
|
ชื่อวารสาร |
40,000 คนละ 10,000 BBA – 20,000 Journal of Internet Commerce Published online: 19 Mar 2025 Taylor & Francis online |
รายละเอียดวารสาร |
Published online: 19 Mar 2025 |
URL อ้างอิง |
|
Impact Factor |
1.0 |
TCI กลุ่มที่ |
scopus |
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2024 |
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
ระดับคุณภาพ |
1.0 |
ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|