Negative Antecedents of Affective Commitment of Filipino Call Center Employees: The Mediating Role of Leader-Member Exchange
Negative Antecedents of Affective Commitment of Filipino Call Center Employees: The Mediating Role of Leader-Member Exchange
ข้อมูลการนำเสนอ |
ระดับ |
ระดับชาติ
|
ชื่อวารสาร |
Asia Pacific Journal of Social and Behavioral Sciences |
รายละเอียดวารสาร |
Volume 19/2021/p 39-53 |
URL อ้างอิง |
|
Impact Factor |
1.0 |
TCI กลุ่มที่ |
1 |
ปีการศึกษาที่ตีพิมพ์ |
2021 |
เกี่ยวข้องกับงานวิจัย / งานสร้างสรรค์ |
- |
ระดับคุณภาพ |
1.0 |
ไฟล์เอกสาร |
คลิกเพื่ออ่าน
|